کسب مقام اول گروه موسیقی سرپل ذهاب
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

مرزبان بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب با اعلام این خبر افزود در مراسم اختتامیه ی هشتمین جشنواره موسیقی مناطق زاگرس نشین که به میزبانی  استان چهار محال و بختیاری شهرستان بروجن برگزار شد گروه سرانه سرپل ذهاب به سرپرستی کیوان قلخانی مقام نخست در بخش گروه نوازی را کسب کرد .

 

بساطی موفقیت گروه موسیقی سرانه سرپل ذهاب وابسته به این اداره  و  راه یابی این گروه را به جشنواره بین المللی موسیقی فجر تبریک گفت و برای آنان آرزوی توفیق نمود.

بساطی اظهار داشت: گروه موسیقی سرانه برگزیده ی هشتمین جشنواره موسیقی مناطق زاگرس نشین در مراسم اختتامیه این جشنواره  جایزه‌ای را که به‌خاطر حضور و انتخاب توسط هیات داوران از این جشنواره کسب کرده بود در حمایت از مردم کوبانی و نفی جنایت های گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه،اهدا کرد.

وی افزود: تمامی اعضای گروه سرانه هدیه ی مشترک خود را که بابت برگزیده شدن در رقابت دو روزه در بروجن  کسب کرده بودند را یک‌جا به کودکان کوبانی که این روزها قربانی حملات بیرحمانه گروه داعش واقع شده‌اند تقدیم کرد.

لازم به ذکر است که گروه سرانه پیش از این در دومین جشنواره موسیقی مرزداران غیور منطقه غرب کشور در سرپل ذهاب  مقام اول را کسب نمودند.

جشنواره موسیقی مقامی سنتی و محلی مناطق زاگرس نشین با حضور استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کردستان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان،همدان و هرمزگان به مدت دو روز در بروجن برگزار شد.

داوری این جشنواره  را فریدون شهبازیان،هادی منتظری و بامداد فلاحتی بر عهده داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com